• חדשות
  • ראשי
  • פוליטיקה
  • צרכנות
  • יהדות
  • הצהובון
  • אחת שיודעת
  • חדשות
  • תת ראשי
  • הצהובון
  • ראשי
  • יהדות
  • תרבות ופנאי חדש!
  • מוניצפלי
  • אחת שיודעת
  • תרבות ופנאי
  • חדשות
  • ראשי
  • פוליטיקה
  • צרכנות
  • יהדות
  • הצהובון
  • אחת שיודעת
  • חדשות
  • תת ראשי
  • הצהובון
  • ראשי
  • יהדות
  • תרבות ופנאי חדש!
  • מוניצפלי
  • אחת שיודעת
  • תרבות ופנאי
מבזקים
שמאי מקרקעין ומשבר האקלים: איך שינויים סביבתיים משפיעים על שווי הנכסים? החרמון יסגר היום למבקרים ריססו "מוות לערבים" ונעצרו נוף הגליל: בעל חשוד ברצח אשתו היכן טיילו הישראלים ב-2021 ומה הצפי ל-2022?  עכו: תושב העיר חשוב בגרימת חבלה לאחייניתו אסון מירון: חצי מיליון ש"ח למשפחות ההרוגים תושבי טבריה שימו לב! נהריה:התנגש ברכבים ונעצר טירת הכרמל: מטען חבלה הוטמן ברכב
בעלי מסעדה? זאת הדרך הנכונה לעשות שיווק מסעדות
ראשי » תוכן שיווקי » בעלי מסעדה? זאת הדרך הנכונה לעשות שיווק מסעדות

בעלי מסעדה? זאת הדרך הנכונה לעשות שיווק מסעדות

2 ביוני 2024 10:55
קרדיט תמונה FREEPIK

התחרותיות בענף המסעדנות הפכה להיות גדולה מאוד, וכל מסעדה מנסה לנפץ את תקרת הזכוכית. אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להשאיר אבק למתחרים היא שיווק נכון ומדויק. אופן השיווק למסעדות ובתי קפה יהיה שונה בתכלית בהשוואה לאופן השיווק של עסקים אחרים. גם אם בעבר הצלחתם לשווק עסק אחר בצורה מוצלחת, אין זה אומר שתוכלו לשכפל זאת גם במקרה הזה. לכן החלטנו להרים את הכפפה, ולהסביר לכם כיצד עושים שיווק מסעדות בצורה טובה ומוצלחת. בין רגע תראו כיצד כמות הסועדים המגיעים למסעדה גדלה, והתחרותיות כבר אינה מטרידה אתכם. נציין כי בסופה של הדרך, דרך השיווק צריכה להיות המתאימה ביותר לכם ולשאיפותיכם.

הבליטו על הייחודיות של המסעדה שלכם

הצעד הראשון בשיווק מסעדה יהיה לנסות לחשוב מה מבדיל אתכם לעומת המסעדות האחרות. לא מן הנמנע כי ישנם דברים שעשויים לגרום לסועדים להעדיף דווקא את המקום הספציפי שלכם. זוהי יכולה להיות מנה מיוחדת, המיקום המנצח או אולי הידע העשיר. כאשר משווקים מסעדה, חובה לדעת איך להבליט את אותם יתרונות ולתת להם נוכחות מאסיבית. כך כל מי שיסתכל על המסעדה שלכם, יבין מיד מדוע הוא מוכרח להעדיפה על פני שאר המתחרים. אם לא תבליטו את היתרונות שטמונים אצלכם, הסיכוי שהסועדים יעדיפו אתכם יפחת באופן מהותי.

הגדילו באופן ניכר את הנוכחות הדיגיטלית

כדי שתוכלו להשיג כמות גדולה של סועדים ולקוחות חובה עליכם להגדיל בצורה מהותית את הנוכחות הדיגיטלית. זאת אומרת שיהיה עליכם לפתוח אתר באינטרנט, ולהקים עמודים ברשתות החברתיות. אם אינכם נמצאים בכל פלטפורמה, הסיכוי שתגיעו למטרה אותה הצבתם לעצמכם יורד. כיום זה לא מסובך להקים פרופילים ברשתות החברתיות או להקים אתר אינטרנט עבור המסעדה. המשימה המסובכת תהיה לתחזק את כל אותם פרופילים ואתרים יחד עם תפעול המסעדה. זה בדיוק מה שעושה חברת Rize שלוקחת מכם את המושכות, ומורידה מכם את המעמסה מהכתפיים. יש לכם על מי לסמוך כאשר זה נוגע לסוגייה הספציפית הזו.

חוות דעת טובה וחיובית מסועדים שונים

אם ברצונכם לראות את המסעדה שלכם צומחת וגדלה, מחובתכם לשמור על רמת שירות גבוהה. דרך מצוינת להגדיל את הביקוש ואת המודעות למסעדה היא על ידי חוות דעת טובה וחיובית. ברגע שסועדים ממליצים לסועדים אחרים להגיע אליכם, לא תהיה סיבה שהם ימנעו מלעשות זאת. אך מסעדות שאין להן חוות דעת טובה או המלצות מסועדים אחרים, יכולת הצמיחה שלהם פוחתת. ישנם בעלי מסעדות שמוכנים לצ'פר את הסועדים רק כדי שהם ידאגו לתת המלצה טובה לאחרים. בין רגע תראו איך המוניטין של המסעדה צומח וגדל, וכמות הסועדים שפוקדים אותה מזנקת כלפי מעלה.

תצרו מועדון לקוחות עבור המסעדה

מועדוני לקוחות מוכרים לנו בעיקר מחנויות שונות בהן מעניקים הטבות לקונים. אז למה שלא תיצרו בדיוק אותו הדבר גם במסעדה שלכם? במסעדות במדינות מעבר לים זה נפוץ מאוד, אך בארץ זה עדיין נשמע מוזר. מועדון הלקוחות יאפשר לכם לספר ללקוחות הקבועים על המבצעים, ולהציע להם הצעות חסרות תקדים. האינטרס של שאר הסועדים יהיה להצטרף למועדון הלקוחות, ולא פחות חשוב לספר עליו לאנשים אחרים. זוהי דרך מעולה להחזיר את הסועדים הקבועים אליכם בכל פעם מחדש, ולהביא גם סועדים חדשים שלא הכירו אתכם קודם לכן. מועדון הלקוחות הוא אינטרס שלכם, אך עליכם לצייר אותו בתור אינטרס של הסועדים שרק ירוויחו ממנו. עם המידע שנשמר במאגרי הנתונים שלכם תוכלו להשתמש לכל מיני עניינים וליצירת אינטראקציה עם הסועדים.

Rize שיווק מסעדות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
כל מה שצריך לדעת על אספקת דלקים לרכבי תובלה
תוכן שיווקי

כל מה שצריך לדעת על אספקת דלקים לרכבי תובלה

פתרונות דלק יעילים ואמינים לתעשיית התובלה בישראל תעשיית התובלה בישראל היא עמוד השדרה של הכלכלה, עם משאיות, אוטובוסים ורכבי תובלה

מעבר לשמחות – שימושים קהילתיים והשכרה של אוהלי אבלים
תוכן שיווקי

מעבר לשמחות – שימושים קהילתיים והשכרה של אוהלי אבלים

כאשר חושבים על אוהלים, הדימוי הראשון שעולה הוא לרוב אירועים חגיגיים – חתונות, מסיבות או כנסים. אולם בשנים האחרונות, השימוש

השכרת רכב בדובאי – חוויה יוקרתית וטכנולוגית עם פוגאצ'וב דובאי
תוכן שיווקי

השכרת רכב בדובאי – חוויה יוקרתית וטכנולוגית עם פוגאצ'וב דובאי

דובאי, עיר הפאר של איחוד האמירויות, היא לא רק יעד תיירותי, אלא גם במה לחוויית נהיגה יוצאת דופן. השכרת רכב

הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים: מיתוסים ומציאות
תוכן שיווקי

הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים: מיתוסים ומציאות

בעידן הדיגיטלי, מדיה חברתית וקידום אתרים (SEO) הם שני עמודי תווך בשיווק מקוון, אך הקשר ביניהם מלווה בבלבול רב. האם

שייק החלבון שמסעיר את הצפון – טבעי, ירוק, וטעים בטירוף
תוכן שיווקי

שייק החלבון שמסעיר את הצפון – טבעי, ירוק, וטעים בטירוף

גל בריאות חדש שוטף את הצפון – והוא מגיע דווקא בצורה של כוס שייק ירוק שמכיל מרכיב מפתיע: מנקאי. יותר

שמאי מקרקעין ומשבר האקלים: איך שינויים סביבתיים משפיעים על שווי הנכסים?
חדשות

שמאי מקרקעין ומשבר האקלים: איך שינויים סביבתיים משפיעים על שווי הנכסים?

משבר האקלים כבר כאן, והשפעותיו ניכרות גם בשוק הנדל"ן. עליית מפלס הים, שיטפונות תכופים וגלי חום קיצוניים משנים את הדרך

הסכם ממון לאחר גירושין – למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון
תוכן שיווקי

הסכם ממון לאחר גירושין – למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון

גירושין הם תהליך מורכב שמעלה שאלות רבות, במיוחד כשמדובר בחלוקת רכוש וכספים. רובנו מכירים את המושג "הסכם ממון" כמשהו שנחתם

מדע החלימה והקשר למזרונים – הסוד של Dr. Comfort
תוכן שיווקי

מדע החלימה והקשר למזרונים – הסוד של Dr. Comfort

המדע המרתק מאחורי החלימה החלימה היא אחת התופעות המסתוריות והמרתקות ביותר של המוח האנושי. בכל לילה, כשאנו שוקעים בשינה עמוקה,

פליישר דורון מהנדסים חוות דעת – הוספת מרפסות פלדה בבניינים רבי קומות בהתאם לחוק וללא תביעה
תוכן שיווקי

פליישר דורון מהנדסים חוות דעת – הוספת מרפסות פלדה בבניינים רבי קומות בהתאם לחוק וללא תביעה

הוספת מרפסות פלדה בבניינים רבי קומות הפכה לפתרון מבוקש עבור דיירים רבים המעוניינים להרחיב את שטח הדירה ולשפר את איכות

תחנות אגירת חשמל: המפתח לאנרגיה מתחדשת בישראל ובאירופה
תוכן שיווקי

תחנות אגירת חשמל: המפתח לאנרגיה מתחדשת בישראל ובאירופה

אנרגיה ירוקה הפכה לאחד הנושאים המרכזיים במאה ה-21, כאשר מדינות ברחבי העולם שואפות להפחית את התלות בדלקים מאובנים ולצמצם את

קטגוריות
  • הצהובון
  • חדשות
  • נופש ופנאי
  • צרכנות
  • ראשי
  • תוכן שיווקי
  • תרבות ופנאי
  • תרבות ופנאי חדש!
  • תת ראשי

כל הזכויות שמורות ל"הזירה"- רשת חדשות בפריסה ארציתⒸ עורכת האתר:מילן מועלם לפניות:058-5220213


גלילה לראש העמוד