• חדשות
  • ראשי
  • פוליטיקה
  • צרכנות
  • יהדות
  • הצהובון
  • אחת שיודעת
  • חדשות
  • תת ראשי
  • הצהובון
  • ראשי
  • יהדות
  • תרבות ופנאי חדש!
  • מוניצפלי
  • אחת שיודעת
  • תרבות ופנאי
  • חדשות
  • ראשי
  • פוליטיקה
  • צרכנות
  • יהדות
  • הצהובון
  • אחת שיודעת
  • חדשות
  • תת ראשי
  • הצהובון
  • ראשי
  • יהדות
  • תרבות ופנאי חדש!
  • מוניצפלי
  • אחת שיודעת
  • תרבות ופנאי
מבזקים
שמאי מקרקעין ומשבר האקלים: איך שינויים סביבתיים משפיעים על שווי הנכסים? החרמון יסגר היום למבקרים ריססו "מוות לערבים" ונעצרו נוף הגליל: בעל חשוד ברצח אשתו היכן טיילו הישראלים ב-2021 ומה הצפי ל-2022?  עכו: תושב העיר חשוב בגרימת חבלה לאחייניתו אסון מירון: חצי מיליון ש"ח למשפחות ההרוגים תושבי טבריה שימו לב! נהריה:התנגש ברכבים ונעצר טירת הכרמל: מטען חבלה הוטמן ברכב
העתיד כבר כאן: הכירו את המדינה שצועדת לעבר מציאות ללא מזומן
ראשי » תוכן שיווקי » העתיד כבר כאן: הכירו את המדינה שצועדת לעבר מציאות ללא מזומן

העתיד כבר כאן: הכירו את המדינה שצועדת לעבר מציאות ללא מזומן

24 באפריל 2023 23:25
קרדיט לתמונות FREEPIK

בשנים האחרונות, גוברות התחזיות כי בעתיד הנראה לעין אנשים יחיו ללא כסף מזומן בכלל. אולי קשה לדמיין את זה, כי מזומן קיים כל כך הרבה שנים ותמיד היה חלק משמעותי מהכלכלה העולמית, אך יש מדינה אחת שכבר מדגימה עד כמה התחזיות הללו אפשריות.

סינגפור לפני כולם

על פי מחקר שערכה חברת ויזה לאחרונה, כרטיסים דיגיטליים צברו פופולריות חסרת תקדים בסינגפור, שם 82 אחוז מהצרכנים משתמשים בהם לתשלום. למעשה, זה הפך לאמצעי התשלום המועדף במדינה עבור רכישות בחנויות נוחות (54 אחוז), קניות קמעונאיות (53 אחוז), רכישות בסופרמרקט (52 אחוז), תחבורה ציבורית (33 אחוז), וכן מוניות ושיתוף נסיעות (28 אחוז). המחקר מצא כי תשלומים ללא מגע בסינגפור מהווים 95% מהעסקאות באמצעות כרטיסי ויזה. המשמעות היא שעל כל 10 עסקאות, יותר מתשע מתבצעות ללא מגע – האחוז הגבוה בעולם. צרכנים שמעדיפים כרטיסים דיגיטליים מתרגלים בקלות להשתמש בהם, כאשר כמעט כולם (89 אחוז) משלמים כך לפחות פעם בשבוע, ושניים מכל חמישה (41 אחוז) עושים זאת לפחות ארבע פעמים בשבוע.

שיטות מתקדמות נוספות

לצד תשלומים ללא מגע, המחקר חושף כי גם תשלומים באמצעות קוד QR נמצאים בעלייה בקרב הסינגפורים. 48 אחוז מהצרכנים מהם משתמשים בטכנולוגיה, ומאז הקורונה יש עלייה ברורה בשימוש עבור תחבורה ציבורית, דלק, מצרכים ומזון. מנהלת ויזה סינגפור, אדלין קים, אמרה שתשתית התשלומים המתקדמת של סינגפור מאפשרת לרבים לצאת מהבית ללא כסף מזומן. "צרכנים מאמצים את הנוחות והקלות אשר זמינות בתשלום לכל עסק ובכל מקום, בין אם הם מקישים, מקליקים או סורקים כדי לשלם", הסבירה. "כדי לעזור ליותר צרכנים לאמץ תשלומים ללא מזומן בכל היבטי חייהם, ויזה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם בנקים, סוחרים, חברות פינטק ושותפים אסטרטגיים אחרים כדי ליצור יישומים חדשים ומלהיבים לטכנולוגיה".

מי צריך מזומן?

עם השפע של שיטות תשלום שונות ללא מזומן הזמינות בסינגפור, כמעט שניים מכל שלושה צרכנים (63 אחוז) כבר רגילים לצאת מהבית ללא מזומן. כמו כן, יותר 42 אחוז מהם הצליחו להסתדר ללא מזומן במשך שבוע לפחות. מבין אלה שעדיין לא ניסו, שלושה מתוך חמישה בטוחים שהם יכולים לשרוד לפחות את הימים הראשונים, בעוד שכמעט מחצית (48 אחוז) בטוחים שהם יכולים להסתדר במשך שבוע שלם. מבין אלה שמקפידים לשאת עליהם כסף מסורתי, שניים מכל ארבעה צרכנים בסינגפור (39 אחוזים) מציינים כי הפחיתו את הכמות בארנק בשל הסתמכות רבה יותר על תשלומים ללא מגע.

על פי המחקר של ויזה ניתן להסיק שבסינגפור מדובר ביותר במגמה. במדינה זו, המעבר לעולם ללא מזומן הוא שינוי תרבותי של ממש, והמקומיים מנצלים עד תום את היתרונות של אמצעי תשלום מתקדמים. בקרוב בישראל ובשאר העולם? נותר לנו לחכות ולגלות.

ויזה חברת ויזה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
כל מה שצריך לדעת על אספקת דלקים לרכבי תובלה
תוכן שיווקי

כל מה שצריך לדעת על אספקת דלקים לרכבי תובלה

פתרונות דלק יעילים ואמינים לתעשיית התובלה בישראל תעשיית התובלה בישראל היא עמוד השדרה של הכלכלה, עם משאיות, אוטובוסים ורכבי תובלה

מעבר לשמחות – שימושים קהילתיים והשכרה של אוהלי אבלים
תוכן שיווקי

מעבר לשמחות – שימושים קהילתיים והשכרה של אוהלי אבלים

כאשר חושבים על אוהלים, הדימוי הראשון שעולה הוא לרוב אירועים חגיגיים – חתונות, מסיבות או כנסים. אולם בשנים האחרונות, השימוש

השכרת רכב בדובאי – חוויה יוקרתית וטכנולוגית עם פוגאצ'וב דובאי
תוכן שיווקי

השכרת רכב בדובאי – חוויה יוקרתית וטכנולוגית עם פוגאצ'וב דובאי

דובאי, עיר הפאר של איחוד האמירויות, היא לא רק יעד תיירותי, אלא גם במה לחוויית נהיגה יוצאת דופן. השכרת רכב

הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים: מיתוסים ומציאות
תוכן שיווקי

הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים: מיתוסים ומציאות

בעידן הדיגיטלי, מדיה חברתית וקידום אתרים (SEO) הם שני עמודי תווך בשיווק מקוון, אך הקשר ביניהם מלווה בבלבול רב. האם

שייק החלבון שמסעיר את הצפון – טבעי, ירוק, וטעים בטירוף
תוכן שיווקי

שייק החלבון שמסעיר את הצפון – טבעי, ירוק, וטעים בטירוף

גל בריאות חדש שוטף את הצפון – והוא מגיע דווקא בצורה של כוס שייק ירוק שמכיל מרכיב מפתיע: מנקאי. יותר

שמאי מקרקעין ומשבר האקלים: איך שינויים סביבתיים משפיעים על שווי הנכסים?
חדשות

שמאי מקרקעין ומשבר האקלים: איך שינויים סביבתיים משפיעים על שווי הנכסים?

משבר האקלים כבר כאן, והשפעותיו ניכרות גם בשוק הנדל"ן. עליית מפלס הים, שיטפונות תכופים וגלי חום קיצוניים משנים את הדרך

הסכם ממון לאחר גירושין – למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון
תוכן שיווקי

הסכם ממון לאחר גירושין – למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון

גירושין הם תהליך מורכב שמעלה שאלות רבות, במיוחד כשמדובר בחלוקת רכוש וכספים. רובנו מכירים את המושג "הסכם ממון" כמשהו שנחתם

מדע החלימה והקשר למזרונים – הסוד של Dr. Comfort
תוכן שיווקי

מדע החלימה והקשר למזרונים – הסוד של Dr. Comfort

המדע המרתק מאחורי החלימה החלימה היא אחת התופעות המסתוריות והמרתקות ביותר של המוח האנושי. בכל לילה, כשאנו שוקעים בשינה עמוקה,

פליישר דורון מהנדסים חוות דעת – הוספת מרפסות פלדה בבניינים רבי קומות בהתאם לחוק וללא תביעה
תוכן שיווקי

פליישר דורון מהנדסים חוות דעת – הוספת מרפסות פלדה בבניינים רבי קומות בהתאם לחוק וללא תביעה

הוספת מרפסות פלדה בבניינים רבי קומות הפכה לפתרון מבוקש עבור דיירים רבים המעוניינים להרחיב את שטח הדירה ולשפר את איכות

תחנות אגירת חשמל: המפתח לאנרגיה מתחדשת בישראל ובאירופה
תוכן שיווקי

תחנות אגירת חשמל: המפתח לאנרגיה מתחדשת בישראל ובאירופה

אנרגיה ירוקה הפכה לאחד הנושאים המרכזיים במאה ה-21, כאשר מדינות ברחבי העולם שואפות להפחית את התלות בדלקים מאובנים ולצמצם את

קטגוריות
  • הצהובון
  • חדשות
  • נופש ופנאי
  • צרכנות
  • ראשי
  • תוכן שיווקי
  • תרבות ופנאי
  • תרבות ופנאי חדש!
  • תת ראשי

כל הזכויות שמורות ל"הזירה"- רשת חדשות בפריסה ארציתⒸ עורכת האתר:מילן מועלם לפניות:058-5220213


גלילה לראש העמוד